Friday 4 July 2014

Profile Saya



                                                                                                                                                          
Patrick Lofamia Anohada
pekerjaan sekarang: iamneeta band guitarist,composer,lyricst dan bekerja sepenuh masa di Nar Records sebagai Sound engineer dan macam2.
asal: lahir kt Hospital Queen Elizabeth KK Sabah,
Mak bapa berasal dari  Philippines dan oleh kerana saya lahir kt sabah so jadilah warganegara Malaysia :)
haa ni susah juga nak jawab kalau orang tanya,biasa cakap asal dari sabah ja..dan dorg jawab "Boleh Bha Kalau Kau" :D
boleh faham dan bercakap philippines 4 jenis bahasa,
untungnya kalau tengok drama philippines tak payah tengok sari kata :P

Membesar kat banyak tempat,keluarga yang selalu pindah2,Sabah banyak tempat kt Likas,Petagas,Kepayan,Inanam,Tenom,Beaufort dan Labuan masa sekolah menengah,ke Sungai Petani Kedah setelah saya merantau jauh dari keluarga dan start kerja kt kedah dan sekarang berada di Kuala lumpur.jadi bagi saya ada dua tempat yang saya sayang,Sabah dan Kedah.di situ bila saya balik rasa sebagai rumah..
Di lahirkan oleh keluarga yang amat sederhana,ada lima adik beradik saya anak ke tiga ataupun tengah antara 5 beradik,saya ada adik abang dan kakak,bertuah kan :)

Hobi: Melukis & Muzik
ada juga minat yang terpendam iaitu memasak secara serius,dan menjadi hair stylist mungkin suatu hari nanti...mungkin la

5 comments:

  1. Asl sbh rupanya.. hahaha.. baru tau nie.. waaa pndh2 tmpt oo.. fuiyoo mnat mmsk lg tu bgusnya.. hahaha... hair stylish? Ptt la rmbut tu bgaya btul.. smart nie.. ooya btw sy slh sorg dr fans kmu.. hehehehe... teruskn maju bersama iamneeta k.. ♥ iamneeta... :)

    ReplyDelete
  2. Asl sbh rupanya.. hahaha.. baru tau nie.. waaa pndh2 tmpt oo.. fuiyoo mnat mmsk lg tu bgusnya.. hahaha... hair stylish? Ptt la rmbut tu bgaya btul.. smart nie.. ooya btw sy slh sorg dr fans kmu.. hehehehe... teruskn maju bersama iamneeta k.. ♥ iamneeta... :)

    ReplyDelete
  3. Pat awat family hg pindah bnyk sgt dan kat kdh tu kja apa? cerita la panjang sket no....

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete